Retningslinjer for frakt
Frakt
Det leveres kun til adresser i Norge for bestillinger i nettbutikken.
I henhold til betingelsene i punktet Priser, vil Sköll Cosmetics levere de produktene som er bestilt og oppgitt på ordrebekreftelsen.
Den normale leveringstiden beregnes til 2-5 hverdager fra du mottar ordrebekreftelsen. Er varen forsinket eller i restordre, vil du få beskjed om forventet leveringstid via e-post. Levering skjer kun på hverdager. Transportøren vil kontakte kunden før levering. Hvis ingen er på adressen når varen leveres, vil varen tas med igjen og en melding fra transportøren legges i postkassen. Du må ta kontakt med transportøren for å avtale nytt leveringstidspunkt. Om sendingen sendes med posten vil du motta bekreftelse og sporingsnummer når din ordre sendes slik at du kan følge forsendelsen. Hvis det oppgis på ordren at varen kan stilles ved døren, overgår ansvaret for varen til kunden i det øyeblikket transportøren stiller varen ved den av kunden oppgitte leveringsadresse.
Hvis det oppgis på ordren at varen kan stilles ved døren, overgår ansvaret for varen til kunden i det øyeblikket transportøren stiller varen ved den av kunden oppgitte leveringsadresse.
Angrefrist
Du har 30 dagers angrefrist/returrett fra produktet er levert. Hvis du vil benytte retten til å returnere et produkt, ta kontakt med oss. Deretter må du sende produktet tilbake til følgende adresse: Skogblomstveien 70, 1470 Lørenskog. NB! etter at returen er godkjent fra oss, sender vi deg mer info ang retur-lappen du kan klistre på retur-pakken.
Retur
Når du sender et produkt i retur, må det være i samme stand som da du mottok det, og det må være i original og uåpnet emballasje.
Du får pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet i retur og sett at det er som nytt. Pengene vil etterfølgende refunderes via (Vipps/Klarna/Konto) betaling metoden som ble benyttet når kjøpet ble fullført.
Feillevering og defekte varer
Sjekk leveringen med det samme du har mottatt den. Hvis du mot forventning skulle motta feil eller defekt produkt, må du raskest mulig orientere oss per e-post info@skollcosmetics.no merk hva feilen eller defekten består av. Sørg for at ordrenummeret vises tydelig i e-posten.
Ikke hentede varer
Om du ikke henter din forsendelse vil du bli fakturert kr 500 inkl mva som dekker returporto + administrative kostnader. Deretter returneres forsendelsen til Sköll Cosmetics.
Stjålet vare
Du er selv ansvarlig for pakken din dersom den blir stjålet. Vi anbefaler pakke til hentested som leveringsalternativ, da det dessverre ikke er så uvanlig at dyere pakker som f.eks hudpleie-produkter blir stjålet.
Reklamasjon
Sköll Cosmetics følger norsk lov for reklamasjon. Feil på vare skal reklameres via reklamasjonsskjema så snart feilen er oppstått via nettsiden. Sköll Cosmetics står for frakten inn og ut, men hvis du hever kjøpet må du stå for returen. Kvittering skal medfølge for å styrke garantien. Observer at garantien kun dekker funksjonsfeil på produktet.